Arkistot
Sijoitetut lapset -teemaryhmän VIPU-tilaisuuden tallenne katsottavissa
31.1.2022 — Sijoitetut lapset, Tiedotteet
Tammikuun kansallisen VIPU-tilaisuuden Sijoitetut lapset -teemaryhmän esityksen videotallenne on kat...
Rehtorin näkökulma: käyttäytymisen ohjaaminen ProKoulu-viitekehyksessä, osa 2
24.1.2022 — Käyttäytymisellään reagoivat lapset ja nuoret
Teksti: Ville Laivamaa Edellisessä kirjoituksessani pohdin työrauhaa yksittäisen opettajan näköku...
Monialaisen yhteistyön toteutuminen mahdollistaa lasten, nuorten ja perheiden kokonaisvaltaisen tuen saamisen
24.1.2022 — TAYS
Pirkanmaan tulevaisuuden sote-keskushankkeessa, lapsi ja perhepalveluiden muutoskokonaisuudessa sekä...
Tervetuloa Toiminta-alueittain järjestettävä opetus -kirjan julkaisutilaisuuteen 27.1.!
21.1.2022 — Tiedotteet, Toiminta-alueittain järjestettävä opetus
Tervetuloa Toiminta-alueittain järjestettävä opetus -kirjan julkaisutilaisuuteen torstaina 27.1.2022...
Rehtorin näkökulma: käyttäytymisen ohjaaminen ProKoulu-viitekehyksessä, osa 1
18.1.2022 — Käyttäytymisellään reagoivat lapset ja nuoret
Teksti: Ville Laivamaa Koulujen työrauhan ongelmista puhutaan julkisuudessa runsaasti. Median per...
OKM: Tasa-arvorahaa kasvatuksen ja opetuksen tasa-arvon ja laadun kehittämiseen haettavissa yli 90 miljoonaa 17.2.2022 saakka
13.1.2022 — Tiedotteet
Opetus- ja kulttuuriministeriö julistaa haettavaksi valtion erityisavustusta koulutuksellista tasa-a...
Välkommen till VIP-webbinarier 16.2. och 30.3.!
13.1.2022 — Tiedotteet, Toiminta-alueittain järjestettävä opetus, VIP-nätverket
Den svenska samarbetsgruppen för krävande konsultation inom VIP-nätverket ordnar webbinarier för for...
VIP-nätverkets svenskspråkiga hemsida förnyas
11.1.2022 — Tiedotteet, VIP-nätverket
VIP-nätverkets svenskspråkiga webbsida har förnyats. Tack vare de olika ämnesflikarna har vi kunnat ...
Opetushallituksen valtionavustushaku avautunut
22.12.2021 — HYKS, KYS, OYS, TAYS, Tiedotteet, TYKS, VIP-nätverket, VIPU
Valtionavustushaku "Vaativan erityisen tuen, ennaltaehkäisevien toimintamallien ja varhaisen tuen ke...