Sijoitetut lapset -teemaryhmän VIPU-tilaisuuden tallenne katsottavissa

31.1.2022 — Sijoitetut lapset, Tiedotteet

Tammikuun kansallisen VIPU-tilaisuuden Sijoitetut lapset -teemaryhmän esityksen videotallenne on kat...

Rehtorin näkökulma: käyttäytymisen ohjaaminen ProKoulu-viitekehyksessä, osa 2

24.1.2022 — Käyttäytymisellään reagoivat lapset ja nuoret

Teksti: Ville Laivamaa Edellisessä kirjoituksessani pohdin työrauhaa yksittäisen opettajan näköku...

Monialaisen yhteistyön toteutuminen mahdollistaa lasten, nuorten ja perheiden kokonaisvaltaisen tuen saamisen

24.1.2022 — TAYS

Pirkanmaan tulevaisuuden sote-keskushankkeessa, lapsi ja perhepalveluiden muutoskokonaisuudessa sekä...

Tervetuloa Toiminta-alueittain järjestettävä opetus -kirjan julkaisutilaisuuteen 27.1.!

21.1.2022 — Tiedotteet, Toiminta-alueittain järjestettävä opetus

Tervetuloa Toiminta-alueittain järjestettävä opetus -kirjan julkaisutilaisuuteen torstaina 27.1.2022...

Rehtorin näkökulma: käyttäytymisen ohjaaminen ProKoulu-viitekehyksessä, osa 1

18.1.2022 — Käyttäytymisellään reagoivat lapset ja nuoret

Teksti: Ville Laivamaa Koulujen työrauhan ongelmista puhutaan julkisuudessa runsaasti. Median per...

OKM: Tasa-arvorahaa kasvatuksen ja opetuksen tasa-arvon ja laadun kehittämiseen haettavissa yli 90 miljoonaa 17.2.2022 saakka

13.1.2022 — Tiedotteet

Opetus- ja kulttuuriministeriö julistaa haettavaksi valtion erityisavustusta koulutuksellista tasa-a...

Välkommen till VIP-webbinarier 16.2. och 30.3.!

13.1.2022 — Tiedotteet, Toiminta-alueittain järjestettävä opetus, VIP-nätverket

Den svenska samarbetsgruppen för krävande konsultation inom VIP-nätverket ordnar webbinarier för for...

VIP-nätverkets svenskspråkiga hemsida förnyas

11.1.2022 — Tiedotteet, VIP-nätverket

VIP-nätverkets svenskspråkiga webbsida har förnyats. Tack vare de olika ämnesflikarna har vi kunnat ...

Opetushallituksen valtionavustushaku avautunut

22.12.2021 — HYKS, KYS, OYS, TAYS, Tiedotteet, TYKS, VIP-nätverket, VIPU

Valtionavustushaku "Vaativan erityisen tuen, ennaltaehkäisevien toimintamallien ja varhaisen tuen ke...