HOJKS ja tukimuotojen kirjaamisen käytänteet

29.1.2021 — Toiminta-alueittain järjestettävä opetus

Tämä videotallenne on tehty Toiminta-alueittain järjestettävä opetus-webinaarisarjan (04.02.2021) en...

VIP-verkoston ensimmäinen vaihe siirtyy kohti vakiinnuttamisvaihetta

21.12.2020 — Tiedotteet

VIP-verkoston ensimmäinen kausi (2018-2020) on päättymässä siirtyäkseen kohti vakiinnuttamisvaihetta...

VIP-verkoston webinaari 14.12.2020

17.12.2020 — Tiedotteet

VIP-verkoston webinaari 14.12.2020 Vaativan erityisen tuen kehittämisen VIP-verkosto 2018 - 2020 K...

Tuore opasjulkaisu: Opin ja osaan. Toiminta-alueittain järjestettävä opetus perusopetuksessa

16.12.2020 — Tiedotteet, Toiminta-alueittain järjestettävä opetus

VIP-verkoston toiminta-alueittain järjestettävän opetuksen teemaryhmä on julkaissut juuri uuden oppa...

Kuka on oppilas, joka tarvitsee vaativaa erityistä tukea? Tutustu animaation avulla!

8.12.2020 — Tiedotteet

VETKI – Vaativan erityisen tuen kirjo -animaatio Tuen tarpeet koulussa voivat olla moninaisia. Veto...

Stm: Lastensuojelun monialainen kehittäminen alkaa osana lapsi- ja perhepalvelujen muutosohjelmaa

3.12.2020 — Tiedotteet

Sosiaali- ja terveysministeriön tiedote 3.12.2020: "Sosiaali- ja terveysministeriö on myöntänyt 5...

TYKS-alueella VIP-kehittämistoiminnan työskentelyn helmien juurruttaminen käynnistyy 9.12.

3.12.2020 — TYKS

TYKS-alueella VIP-kehittämistoiminnan työskentelyn helmien juurruttaminen käynnistyy 9.12. Kannat...

Lapset oikeudet -blogi: Oppilaan tunnehaavat ja oikeus oppia

1.12.2020 — Sijoitetut lapset, Tiedotteet

Eilen 30.11.2020 julkaistiin Hanna-Leena Niemelän, Nea Porsanger-Rintalan ja Christine Välivaaran bl...

Okm: 3,5 miljoonaa euroa haettavissa sairaalaopetuksen järjestämiseen lukuvuodelle 2021-2022

30.11.2020 — Tiedotteet

Opetus- ja kulttuuriministeriön tiedote 27.11.2020: "Opetus- ja kulttuuriministeriö on 27.11. ava...